berkarya itu indah

berkarya itu indah

Monday, October 18, 2010

SELEPAS DITOLAK LAGI- manuskrip...oh!


Menulis dan menulis...kerana minat dan cita-cita untuk menjadi penulis hebat dan dikenali serta penulis yang disayangi...Tidak mudah! Perlu usaha lagi setelah manuskrip diarah olah semula. erk... Usaha hJ!



Mengharapkan dan usahakan agar suatu hari nanti ada yang membaca karya hanna seperti kanak-kanak ini. Hanna juga sedang lakukan yang sama terhadap buku-buku kajian dan buku-buku daripada penulis lain. Mahu menghasilkan sesuatu yang terbaik. Usaha hJ!



Ya, sudah masanya dan sentiasa dalam masa itu...menulis jangan jemu. Kerana minat itu ada dalam diri kamu, dan cita-citanya. Ditolak tidak bermakna perlu berhenti. Usaha dan usaha lagi. Moga berjaya hJ!



Kalaulah hanna berada, wah..pasti saja mahu menyewa hotel, duduk di tepian pantai sambil melunas rindu pada pawana...ilham pun datang beramai-ramai, mengasak minda untuk diluahkan. Apakan daya, masih lagi pada takah kurang berada. InsyaAllah, bersyukur selalu dengan apa yang ada. Moga sentiasa dalam keadaan yang tidak riak dan bangga. Amin. Usahalah hJ! Usaha gapai segala cita atas jasa diri sendiri. Baru puas!



Sayang, terima kasih kerana memahami kerja-kerja penulisan saya. Sayang, terima kasih kerana sentiasa sabar kerana tidak dapat bermanja kata. Moga sayang dan saya bertahan atas dugaan ini. Saya perlukan sedikit masa untuk menenangkan jiwa yang sedikit kacau selepas ditolak lagi. Saya sayang awak. Mengertilah, hanya untuk awak.

Salam manis, salam sayang

hannaJohan

No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages