berkarya itu indah

berkarya itu indah

Monday, January 21, 2013

Royalti dan Rayap.

Hasil rembatan... :)

berbalas-balas. Hasil royalti dan 4 buah 'teman hati' :)

novel AKU MAHU LAWAN HANTU, dengan cetakan ke-4. Masih berbaki sebuah dua. Kedudukannya juga strategik. :)

Alhamdulillah, berkat royalti Aku Mahu Lawan Hantu yang diberikan Penerbit Blink Book Sdn. Bhd. Berkat gaji dan bonus bekerja. Berkat doa ibu dan ayah. Berkat dan rahmat daripada Allah. 

20.01.2013. Kaki melangkah, menerjah jalan raya, merayap menyelusup segenap stesyen demi stesyen. Teksi dan lrt. Akhirnya, berjalan kaki. Menjejak diri ke ruang yang paling ingin dinikmati. Gedung buku sentiasa di hati. Kedai buku 1Malaysia di Pudu Sentral gerangan lokasi.

Ketika masuk terasa hilang daya tahan mental. Melihat buku-buku bersusun dalam suasana rak putih. Pencahayaan yang terang lagi memaknakan pemandangan indah. Cuma, ruang gedung jadi seperti hangat. Entahkan tidak cukup angin atau 'ekon'? 

Peluh yang menitik mengalir laju. Dan hasil royalti pun dibelanjakan untuk 4 buah buku. Masing-masing diterbitkan daripada FIXI

Terima kasih Allah. :)   


No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages