berkarya itu indah

berkarya itu indah

Friday, November 12, 2010

Karya hJ di URTV November 2010


Puisi ini saya larikkan pada sebuah buku nota kecil yang khas saya bawa ketika hati mengizinkan untuk saya merantau di negeri orang iaitu mengikuti Jelajah 1 Malaysia anjuran YADIM. Ketika sedang leka merehatkan tubuh di sebuah kamar yang saya inap di kediaman seorang kakak, tiba-tiba laju jemari menulis karya ini. Sepertinya saya membayangkan seorang kakak yang baik hati itu, sudi memberi saya ruang rehat yang bagus dan saya melunas rindu pada keluarga dengan karya ini.Karya ini saya tulis pada 14 Ogos 2010. dan tersiar di majalah URTV pada edisi 15-30 NOVEMBER 2010.

No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages