berkarya itu indah

berkarya itu indah

Wednesday, November 10, 2010

Moga Bahagia

9 November 2010,

Alhamdulillah, perkenalan selama dua bulan mengajak kami bertemu buat kali pertama. Terima kasih sayang, sudi memberanikan diri ke teratak dinda. Pertemuan pertama di teratak biasa-biasa ini, syukur dipanjatkan kepada Ilahi. Perjalanan ke teratak lancar dan tiada masalahnya.

Ayah bonda juga menerima dan memberi restu.

Hmm, :) tak sangka, Klasik Nasional.fm memberi rangsang minda antara dua hati dalam setiap perjalanan kita. Sepanjang ke BP, tiada madah tiada bicara seperti mesranya dibualkan dalam maya. Tetapi, hati dan mata memainkan isyarat yang terpendam. Segan. Begitulah...

Sayang, moga detik 9 november ini memberi makna buat kita untuk mengharungi hari-hari indah yang penuh cabaran di masa hadapan. Moga hubungan ini sentiasa dilandaskan dengan iman dan akal. Sama-samalah kita berusaha mengecapi bahagia.

Sayang,
andai dijodohkan, moga kita dapat membina istana bahagia bersama. InsyaAllah.

Salam sayang buat kanda,

hannaJohan

No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages