berkarya itu indah

berkarya itu indah

Tuesday, November 23, 2010

...Nafas yang direnggut

Semalam,
moga tidak lagi hadir
kerana cintanya
semakin suram.

aku, kembalilah memeluk Ilahi. Kembalilah mendakap kitab suci. Aku, hingga saat ini...masih menantikan tumpahan kasih abadi pada diri.

aku, sematkanlah cinta dan kasih umi. Yang selalu hadir tika tawa dan sunyi. Aku, kembalilah ke pangkal jalan yang lurus. Agar kau sentiasa dalam hal yang terurus.

aku. setiap detik yang berlalu, leraikanlah nafasnya yang jitu. aku, kembalilah kau dalam taubat dan restu.

No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages