berkarya itu indah

berkarya itu indah

Sunday, March 10, 2013

Antara Kerjaya Saya


Selain bergelar penolong pegawai dalam tugas hakiki saya juga 'diupah' menjadi kolumnis (pengisi kolum) dalam majalah KEMBARA USTAZ. Alhamdulillah, kini sudah pun masuk jilid atau isu-4. Dan dalam gambar di atas bakal terbit isu-5. 

Terkandung karya saya berjudul Harum Waktu Bersama-Mu. Sebuah ceritera yang saya tulis ketika dirundung tangis yang hebat. InsyaAllah dan Alhamdulillah. Allah turunkan ilham penulisan ceritera itu. Mengalir laju. Dan lengkap ditulis atas sebuah buku dan barulah esok paginya saya pindahkan dalam komputer. 

Menanti ia terbit dengan lancar hendak-Nya. InsyaAllah. 

Mujurlah Allah hadirkan bakat terindah ini dalam diri. Buntu juga setiap hari menangani masalah kepelikan sikap manusia di tempat kerja. Kadang-kadang letih hingga terbawa-bawa dalam mimpi. Didoakan selalu agar Allah lembutkan hati manusia-manusia yang sentiasa ada dalam lingkungan hubungan urusan dengan saya hari ini, nanti dan bila-bila. Amin. 

Semoga hari-hari kita dihimpunkan bersama-sama wangian kebahagiaan. InsyaAllah. :)

No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages