berkarya itu indah

berkarya itu indah

Wednesday, September 7, 2011

Rezeki dari Allah...Alhamdulillah.

Alhamdulillah, 
Syukur dipanjatkan kepada Allah yang Maha Besar lagi Maha Mengetahui.

Syukur, 
kini aku sudah ada kerja tetap. Tidaklah segah kerja-kerja yang dimiliki teman-teman lain. Namun aku bersyukur, Allah berikan aku pekerjaan ini. Bekerja dalam pejabat. Dekat dengan keluarga. Dan bekejar waktu makan, solat dan rehat. :) bukan mudah untuk berjaya...kan! 
Apa pun, moga pekerjaan ini dapat membantu aku menimba pelbagai pengalaman. Moga juga aku dapat bertahan dan bersemangat sentiasa. Maklumlah, aku hanya orang bawahan, tidak boleh buat sesuka hati. InshaAllah, moga aku berjaya. Amin.
gambar dari google.
 di samping itu, aku tidak boleh leka dengan pekerjaan yang ada. Kerana, bidang penulisan yang menjadi kegemaran perlu aku teruskan. Dengan pekerjaan yang ada sekarang, moga pengalaman yang ditimba dapat dijadikan bahan cerita dan bahan karangan. Untuk tatapan bersama agar menjadi insan yang lebih berguna kepada bangsa, diri dan negara. Paling utama juga untuk agama Islam yang dicintai. :)

teruskan menulis cik Hasni Hanna... :)
gambar dari google.
Syukran Allah, 
walhamdulillah...
Ya Allah yang Maha Besar. Kau permudahkanlah setiap urusan hamba di dunia ini. Permudahkanlah urusan pekerjaanku, permudahkanlah setiap ilham yang mahuku tulis dan kongsikan bersama-sama hamba-Mu yang lain. Ya Allah, lorongkan hamba bersama-sama hamba-hambaMu yang beriman. Lindungilah hamba daripada segala bencana fitnah, tomahan dan panahan negatif manusia-manusia di muka bumi ini.
Sesungguhnya, hanya padaMu sahaja hamba bermohon. Rahmatilah hamba Ya Allah. Amin Ya Rabba.


No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages