berkarya itu indah

berkarya itu indah

Friday, July 2, 2010

Dia Jahat!


hampa! putus! tak guna tak guna...! tak disangka, lelaki yang diberi nama baik sekali maknanya, tapi langsung tidak mencerminkan perwatakan atas nama itu...Kenapa dia jahat? kenapa dia tidak setia? kenapa dia tak kisah mempermainkan perasaan orang lain? Orang lain yang dipanggilnya sayang. Orang lain yang digelarnya kasih. Kenapa dia bermulut manis? kenapa...?

Hati ini sesungguhnya telah diberikan selayaknya buat dia, tapi...................dia menyakitkan, dia menghancurkan, dia memusnahkan......Perit rasa hati, luluh jiwa, argh!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah, perlu ke air mata ini jatuh kerana dia...perlu ke rintihan ini luluh kerana dia....tidak! tidak! tidak! Dia tak layak menerima semua ini. Dia tak layak dipersembahkan kedukaan ini. Pergi!!!

................................................

No comments:

Post a Comment

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages