berkarya itu indah

berkarya itu indah

Friday, June 18, 2010

Mahu Peluh!

dua hari lepas, hanna dibebelkan oleh Abang Ngah sebab tekanan darah hanna rendah. bla bla bla...kena bebel. Tahan aje lah. :( bahaya kan darah rendah ni, boleh pengsan bila2 masa. Abang Ngah pesan, berpeluh! makan garam sikit!

Baik! (tunduk dan buat muka)...


akhirnya, semalam hanna dan Mia pulang ke kampung. Berkebunlah. hehe... hasilnya, banyak juga peluh yang keluar. Peluh yang keluar ni maksudnya, ada pergerakan aktif. Bukan duduk kat rumah je...Kira-kira berkebun ni macam bersenam la juga kan.

hasilnya, beberapa keping gambar sempat hanna rakam... BUKTI berkebun. :)
tapi, gambar hanna tiada sebab hanna jurufotonya. yeh! saksikanlah aksi watak baru dalam hidup hanna. Namanya Mohd Iman Faiq Shazarul, anak kepada sepupu hanna.


Pandai dia posing,



Selepas puas menyapu, cabut rumput dan membakarnya... Kami berhenti rehat dengan memetik buah rambutan yang beberapanya sedang masak ranum. Wah! Seronokkan, punya tanah halaman yang ditanam pohon buah-buahan. :)

Kemudian, petang itu hanna bawa Iman ke taman permainan. Kami berdua sahaja. Rasa macam ibu muda pula. hehe...apa salahnya berangan kan? Angan-angan mencipta impian. BUkan angan-angan kosong tau! hehe :)



3 comments:

  1. Khairunnisa'.... lihat saja Ibu saudara tersayang dia ni, lagi comel. hehe...

    ReplyDelete
  2. Hehe, masing-masing mempunyai kecomelannya tersendiri :P

    ReplyDelete

Bicara madahmu mengerat ukhwah,...Terima kasih :)

About Us

Bila terbitnya bicara, hati mula pasrah, untuk luahan terindah, segalanya diserah…Moga jiwa turut merasa, tentang hati yang mula bercerita.

Teguh pada kata hati, cekal pada kata akal…akan setia pada janji, untuk diri, dia dan semua. Moga ada sinar, pada setiap karya yang terlahir dari jiwa dan rasa. Hanya kerana DIA.

Titip kasih daripada teman blogger

Titip kasih daripada teman blogger
Tanda hati daripada Cik Amy Sense, tQ!!!

Gapaian CIta

Gapaian CIta

Impian Kan Terlaksana

Impian Kan Terlaksana
Barisan melakar cita

Pages